Ülkemizde kırtasiye sektörünün gelişimini bir misyon olarak gören UMUR Kırtasiye, faaliyetlerini bu bakış açısıyla şekillendirmiş ve sektörün büyümesine öncülük etmiştir.
1994 yılında, dünyanın en büyük yapıştırıcı markalarından UHU’ nun Türkiye temsilciliğini alarak kırtasiye sektörüne giriş yapan UMUR, geçen süre içerisinde, her biri alanında lider uluslararası 7 marka ile birlikte kendi yarattığı 9 markayı bünyesine katmıştır.
Sektörün en geniş marka ve ürün portföyüne sahip olan UMUR Kırtasiye Grubu, tüketicilere değişik ihtiyaçlara cevap veren 6.000’e yakın ürün çeşidi sunmaktadır.
Ülkemizde kırtasiye sektörünün gelişimini bir misyon olarak gören UMUR Kırtasiye, faaliyetlerini bu bakış açısıyla şekillendirmiş ve sektörün büyümesine öncülük etmiştir.1994 yılında, dünyanın en büyük yapıştırıcı markalarından UHU’nun Türkiye temsilciliğini alarak kırtasiye sektörüne giriş yapan UMUR, geçen süre içerisinde, her biri alanında lider uluslararası 7 marka ile birlikte kendi yarattığı 9 markayı bünyesine katmıştır. Sektörün en geniş marka ve ürün portföyüne sahip olan UMUR Kırtasiye Grubu, tüketicilere değişik ihtiyaçlara cevap veren 6.000’e yakın ürün çeşidi sunmaktadır.
Kırtasiye alanında Türkiye’nin en geniş satış ekibine sahip olan ve düzenli ziyaretlerle ülkenin dört bir yanındaki perakende noktalarına ulaşan UMUR Kırtasiye Grubu, lojistik alanındaki yatırımları ve etkin dağıtım sistemiyle de sektörde önemli bir fark yaratmıştır.
Öncü çalışmalarıyla Türkiye’de kırtasiye kullanımını artıran UMUR Kırtasiye Grubu, sektörün kalite standardını sürekli yukarı taşımaktadır. Sektöre ‘hizmet kalitesi’ getiren grubumuz, birebir ve kapsamlı müşteri hizmeti, zengin ürün çeşitliliği, yaygın dağıtım ağı ve SAP altyapısıyla iş ortaklarına ve tüketicilere en iyiyi sunmak için yatırımlarına devam etmektedir.
Dünyanın en büyük kırtasiye markalarından 7sini portföyünde bulunduran grubumuz, bir yandan markaların uluslararası stratejilerini Türkiye’de uygularken, diğer yandan yerel stratejiler de oluşturmaktadır. Her marka, reklamdan halkla ilişkilere, saha etkinliklerinden özel projelere “bütünleşik pazarlama” yaklaşımıyla desteklenmektedir.
SAP altyapısıyla, tüm perakende noktaları özelliklerine ve ihtiyaçlarına göre CRM Müşteri Veritabanı’na kaydedilip sınıflandırılmakta ve bu verilerden hareketle müşterilere özel çözümler sunulmaktadır.
Etkin Lojistik Yönetimi
Müşterileri için ‘hız’ın ve ‘zamanında teslimat’ın önemini bilen UMUR Kırtasiye Grubu, lojistik yatırımlarıyla bu ihtiyaçlara en iyi şekilde cevap vermekte, sipariş alımından teslimata tüm sürecin hızlı ve etkin bir şekilde yürümesini sağlamaktadır.
İstanbul Dudullu Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan 21.000 m2 büyüklüğündeki depomuzun yönetimi, SAP WM (Depo Yönetimi) modülü ile barkod sisteminde yapılmaktadır. Ürün barkodlamasının amacı, ülkenin her köşesine hatasız ve hızlı sipariş teslimatıdır. Bunun için, teknolojik altyapının yanı sıra özel bir ekip ve belli kriterlere sahip anlaşmalı lojistik firmalarından da yararlanılmaktadır.